MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian

  • masa pelepasan:2022-08-22 08:40:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:149
  • Penerangan pantas:

    Mandali,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,MandaliPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Dry type transformer factory

Datuk Bandar Hato del ReyBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Raka TandaApa peranan penting pengubah kuasa

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pembuat pengubah kuasa


MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),MandaliTanda pengubah jenis kering, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Petikan terakhir(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Secara peringkat,MandaliBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

MandaliDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

MandaliMaklumat produk lain
  • HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

    HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

  • La Seine sur merJembatan boarding platform tetapMaklumat Pembekal

    La Seine sur merJembatan boarding platform tetapMaklumat Pembekal

  • La Seine sur merTrailer folding arm lifting platformPenawaran istimewa baru

    La Seine sur merTrailer folding arm lifting platformPenawaran istimewa baru

  • La Seine sur merVilla keluarga dan lifTinjauan produk

    La Seine sur merVilla keluarga dan lifTinjauan produk

  • Minami-rinkanSkop aplikasi penukar tenggelam minyakNak pergi ke mana

    Minami-rinkanSkop aplikasi penukar tenggelam minyakNak pergi ke mana

  • XinlePlatform angkat elektrikProses pembuatan

    XinlePlatform angkat elektrikProses pembuatan

  • XinleJembatan naik hidraulik tetapMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

    XinleJembatan naik hidraulik tetapMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian memberi anda MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian oleh syarikat kami, perkhidmatan MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian. MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MandaliPenukar jenis kotak 400kVEmpat elemen perhatian pembelian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!